Showing all 8 results

alla
2,29 1,90

norra lõhe, riis

alla
3,90 2,90

eesti kurk, seesamiseemned, sushi riis

alla
8,90 7,90

norra lõhe, kreemjuust, avokado

alla
12,90 8,90

grill-lõhe, tobiko mari, kreemjuust, kurk

alla
13,25 9,90

võikala, bonito helbed, krabiliha, värske kurk, kaste shichimi

alla
13,50 10,90

krõbe tempura, krabiliha, juust "Blue", unagi kaste

alla
20,00 17,90

Kawasaki 8tk, Küpsetatud sushi lõhega 2tk, Küpsetatud sushi krabilihaga 2tk

alla
24,00 21,90

California 8 tk, Kudzira 8 tk, Philadelphia 8 tk

Populaarne toit – sushi

Sushi – moetoit, mille populaarsus üha kasvab. Populaarsus ei tähenda ilmtingimata parimaid tooteid. Eestis tähendab see rohkem konservatiivsust ja vähese riski võtmist. Mida tuntum on toode, seda paremini müüb, näiteks läänelikud klassikud Philadelphia ja California on loomulikult müügihitid. Seda ka igal pool mujal. Meil on õnneks kujunenud välja teisedki tooted, mis müüvad väga hästi. Nimekiri läheks pikaks, aga neid leiab küpsetatud makide, futomakide ja eestipäraste makide hulgast. Samuti on menukad ette valmistatud komplektid ehk setid.

1970. aastate lõpul hakkasid Jaapani ettevõtted laienema Ameerika Ühendriikidesse ning seal avati üha enam sushirestorane, et pakkuda toitu kohalikele Jaapani ärimeestele. Lisaks kohalike jaapanlaste teenindamisele pingutasid sushikokad USAs kõvasti, et tutvustada sushit ka ameeriklastele, ent oli raske veenda inimesi toorest kala sööma. Varsti leiutati California sushirull ning sellest algas uus fusioon–sushi trend. California sushirull oli ideaalne sushi–tutvustus neile, kes ei olnud toore kalaga harjunud. Üha enam lääne inimesi hakkas sööma toorest kala, et kohandada seda lääne kultuuriga.

Populaarne toit – sushi

Sushi – moetoit, mille populaarsus üha kasvab. Populaarsus ei tähenda ilmtingimata parimaid tooteid. Eestis tähendab see rohkem konservatiivsust ja vähese riski võtmist. Mida tuntum on toode, seda paremini müüb, näiteks läänelikud klassikud Philadelphia ja California on loomulikult müügihitid. Seda ka igal pool mujal. Meil on õnneks kujunenud välja teisedki tooted, mis müüvad väga hästi. Nimekiri läheks pikaks, aga neid leiab küpsetatud makide, futomakide ja eestipäraste makide hulgast. Samuti on menukad ette valmistatud komplektid ehk setid.

1970. aastate lõpul hakkasid Jaapani ettevõtted laienema Ameerika Ühendriikidesse ning seal avati üha enam sushirestorane, et pakkuda toitu kohalikele Jaapani ärimeestele. Lisaks kohalike jaapanlaste teenindamisele pingutasid sushikokad USAs kõvasti, et tutvustada sushit ka ameeriklastele, ent oli raske veenda inimesi toorest kala sööma. Varsti leiutati California sushirull ning sellest algas uus fusioon–sushi trend. California sushirull oli ideaalne sushi–tutvustus neile, kes ei olnud toore kalaga harjunud. Üha enam lääne inimesi hakkas sööma toorest kala, et kohandada seda lääne kultuuriga.

Call Now Button