Showing all 20 results

1,95

tamago, sushi riis, unagi kaste

2,15

norra lõhe, sushi riis

2,45

suitsulõhe, sushi riis

3,55

angerjas, sushi riis, unagi kaste

4,25

kreemjuust, värske kurk, seesamiseemned

4,55

lumekrabi, seesamiseemned, sushi riis

4,75

tiigerkrevett, seesamiseemned, sushi riis

4,95

mahlane suitsukanafilee, seesamiseemned, sushi riis

7,95

lumekrabi, värske kurk

9,25

lumekrabi, lendkalamari, värske kurk, avokaado

9,55

norra lõhe, kreemjuust, avokado

9,65

tuunikala, edamame, värske kurk, koriander, siracha kaste, kapsi

9,75

kreemjuust, suisukanafilee, värske kurk, krutoonid, unagi kaste,värske tomat  

9,85

kreemjuust, krabiliha, avokaado, värske kurk, lendkalamari, unagi kaste  

9,95

 juust "Blue", avokaado, kreemjuust, krutoonid, värske kurk, unagi kaste 

10,95

norra lõhe, kreemjuust, avokado, unagi kaste  

21,95

Philadelphia 8 tk, Philadelphia Top 8tk

22,95

Kawasaki 8tk, Küpsetatud sushi lõhega 2tk, Küpsetatud sushi krabilihaga 2tk

23,55

California 8 tk, Kudzira 8 tk, Philadelphia 8 tk

26,75

Rebase 8tk, California 8tk, Lõherullid 8tk

Populaarne toit – sushi

Sushi – moetoit, mille populaarsus üha kasvab. Populaarsus ei tähenda ilmtingimata parimaid tooteid. Eestis tähendab see rohkem konservatiivsust ja vähese riski võtmist. Mida tuntum on toode, seda paremini müüb, näiteks läänelikud klassikud Philadelphia ja California on loomulikult müügihitid. Seda ka igal pool mujal. Meil on õnneks kujunenud välja teisedki tooted, mis müüvad väga hästi. Nimekiri läheks pikaks, aga neid leiab küpsetatud makide, futomakide ja eestipäraste makide hulgast. Samuti on menukad ette valmistatud komplektid ehk setid.

1970. aastate lõpul hakkasid Jaapani ettevõtted laienema Ameerika Ühendriikidesse ning seal avati üha enam sushirestorane, et pakkuda toitu kohalikele Jaapani ärimeestele. Lisaks kohalike jaapanlaste teenindamisele pingutasid sushikokad USAs kõvasti, et tutvustada sushit ka ameeriklastele, ent oli raske veenda inimesi toorest kala sööma. Varsti leiutati California sushirull ning sellest algas uus fusioon–sushi trend. California sushirull oli ideaalne sushi–tutvustus neile, kes ei olnud toore kalaga harjunud. Üha enam lääne inimesi hakkas sööma toorest kala, et kohandada seda lääne kultuuriga.

Populaarne toit – sushi

Sushi – moetoit, mille populaarsus üha kasvab. Populaarsus ei tähenda ilmtingimata parimaid tooteid. Eestis tähendab see rohkem konservatiivsust ja vähese riski võtmist. Mida tuntum on toode, seda paremini müüb, näiteks läänelikud klassikud Philadelphia ja California on loomulikult müügihitid. Seda ka igal pool mujal. Meil on õnneks kujunenud välja teisedki tooted, mis müüvad väga hästi. Nimekiri läheks pikaks, aga neid leiab küpsetatud makide, futomakide ja eestipäraste makide hulgast. Samuti on menukad ette valmistatud komplektid ehk setid.

1970. aastate lõpul hakkasid Jaapani ettevõtted laienema Ameerika Ühendriikidesse ning seal avati üha enam sushirestorane, et pakkuda toitu kohalikele Jaapani ärimeestele. Lisaks kohalike jaapanlaste teenindamisele pingutasid sushikokad USAs kõvasti, et tutvustada sushit ka ameeriklastele, ent oli raske veenda inimesi toorest kala sööma. Varsti leiutati California sushirull ning sellest algas uus fusioon–sushi trend. California sushirull oli ideaalne sushi–tutvustus neile, kes ei olnud toore kalaga harjunud. Üha enam lääne inimesi hakkas sööma toorest kala, et kohandada seda lääne kultuuriga.

Call Now Button