Showing all 16 results

1,75

lumekrabi, shichimi kaste, sushi riis

1,95

norra lõhe, sushi riis

2,50

küpsetatud tofu, sushi riis, unagi kaste 

3,90

värske kurk, seesamiseemned, sushi riis

4,90

avokaado, seesamiseemned, sushi riis

5,50

tuunikala  

5,90

norra lõhe, sushi riis 

7,50

lumekrabi, värske kurk

9,50

norra lõhe, kreemjuust, avokado

11,50

norra lõhe, kurk, terav kaste

11,90

krabiliha, edamame, lendkalamari, värske kurk, kapsi, sriracha kaste

12,90

kreemjuust, krutoonid, krabiliha, suitsukanafilee, värske kurk, kaste tobiko

13,50

tiigerkrevett, kreemjuust, krabiliha, värske kurk, “Blue” juust, wakame 

22,90

Kawasaki 8tk, Küpsetatud sushi lõhega 2tk, Küpsetatud sushi krabilihaga 2tk

23,50

California 8 tk, Kudzira 8 tk, Philadelphia 8 tk

26,75

Rebase 8tk, California 8tk, Lõherullid 8tk

Populaarne toit – sushi

Sushi – moetoit, mille populaarsus üha kasvab. Populaarsus ei tähenda ilmtingimata parimaid tooteid. Eestis tähendab see rohkem konservatiivsust ja vähese riski võtmist. Mida tuntum on toode, seda paremini müüb, näiteks läänelikud klassikud Philadelphia ja California on loomulikult müügihitid. Seda ka igal pool mujal. Meil on õnneks kujunenud välja teisedki tooted, mis müüvad väga hästi. Nimekiri läheks pikaks, aga neid leiab küpsetatud makide, futomakide ja eestipäraste makide hulgast. Samuti on menukad ette valmistatud komplektid ehk setid.

1970. aastate lõpul hakkasid Jaapani ettevõtted laienema Ameerika Ühendriikidesse ning seal avati üha enam sushirestorane, et pakkuda toitu kohalikele Jaapani ärimeestele. Lisaks kohalike jaapanlaste teenindamisele pingutasid sushikokad USAs kõvasti, et tutvustada sushit ka ameeriklastele, ent oli raske veenda inimesi toorest kala sööma. Varsti leiutati California sushirull ning sellest algas uus fusioon–sushi trend. California sushirull oli ideaalne sushi–tutvustus neile, kes ei olnud toore kalaga harjunud. Üha enam lääne inimesi hakkas sööma toorest kala, et kohandada seda lääne kultuuriga.

Populaarne toit – sushi

Sushi – moetoit, mille populaarsus üha kasvab. Populaarsus ei tähenda ilmtingimata parimaid tooteid. Eestis tähendab see rohkem konservatiivsust ja vähese riski võtmist. Mida tuntum on toode, seda paremini müüb, näiteks läänelikud klassikud Philadelphia ja California on loomulikult müügihitid. Seda ka igal pool mujal. Meil on õnneks kujunenud välja teisedki tooted, mis müüvad väga hästi. Nimekiri läheks pikaks, aga neid leiab küpsetatud makide, futomakide ja eestipäraste makide hulgast. Samuti on menukad ette valmistatud komplektid ehk setid.

1970. aastate lõpul hakkasid Jaapani ettevõtted laienema Ameerika Ühendriikidesse ning seal avati üha enam sushirestorane, et pakkuda toitu kohalikele Jaapani ärimeestele. Lisaks kohalike jaapanlaste teenindamisele pingutasid sushikokad USAs kõvasti, et tutvustada sushit ka ameeriklastele, ent oli raske veenda inimesi toorest kala sööma. Varsti leiutati California sushirull ning sellest algas uus fusioon–sushi trend. California sushirull oli ideaalne sushi–tutvustus neile, kes ei olnud toore kalaga harjunud. Üha enam lääne inimesi hakkas sööma toorest kala, et kohandada seda lääne kultuuriga.

Call Now Button